Hoe kan ik het beste een gestoten teen behandelen?

Heb een paar uur geleden mijn teen tegen de muur gestoten. Het doet heel erg pijn. Hij is niet blauw, en ik kan hem nog steeds bewegen.
Er op staan een wel een drama, heb net met de hond uitlaten op de zijkant van me voet moeten lopen.
Morgen moet ik werken (supermarkt), en zaterdag hardlopen (wedstrijd).
Dus daarom was mijn vraag: Hoe kan ik hem het beste behandelen, zodat ik over een paar dagen er weer op kan lopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je kunt alleen wat doen tegen de pijn, door paracetamol in te slikken, of je teen te verkoelen. Als de pijn aan blijft houden, toch even naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goedemorgen!
Ik heb bijna geen pijn meer aan mijn teen. Ik heb het vastgebonden met sport tape, en nu gaat het wel. Ik wacht het nog een paar dagen af. Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

als je morgenvroeg nog last hebt zou ik naar de huisarts gaan.misschien is er wel iets gekneusd of zo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom nou weer een - ?? Uitleg waarom is zo moeilijk. Maar + voor antwoord. Kan scheur in zitten. Dat moet genezen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt alleen wat doen tegen de pijn, door paracetamol in te slikken, of je teen te verkoelen. Als de pijn aan blijft houden, toch even naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, perongeluk als reactie bij jou geplaatst. En nee, die min was niet van mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan gebeuren toch?