Koudheid voorkomen in winter.

Ik zit op voetbal en heb het winters heel erg koud vooral mijn tenen en knieën. wat kan ik hier aandoen om warmer krijgen alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Harder rennen. Dan krijg je het vanzelf warm.

Antwoorden (5)

Voor je tenen: dikkere sokken aan doen
Voor je knieën: van te voren insmeren met tijgerbalsem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bloedsomloop verbeteren met natuurlijke middelen zoals gember of rode peper.
Verder heb je van die creme's die hier speciaal voor gemaakt zijn, helpt best goed.
Of thermosokken?
Of zoals Romario vruuger met een lange onderbroek het veld op :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thermische sokken aandoen.
Thermisch ondergoed is ook verkrijgbaar.
12 jaar geleden
Je zou een maillot kunnen aantrekken onder je sportbroekje. Dit doen veel profvoetballers in de winter ook. Vooral bij spelers die van oorsprong uit een warm land komen zie je dat nog wel eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou nu alvast kunnen beginnen met wisselbaden,dus afwisselend warm en heel koud water over je onderbenen en voeten sproeien.Je lijf word op deze manier een beetje gehard en het is erg goed voor de doorbloeding.
Verder kun je het beste je voetbalschoenen 1 of 1 1/2 maat groter nemen en twee paar (katoenen) sokken dragen.Hoe meer laagjes je draagt hoe beter de isolatie zal zijn.