Ik heb felle pijnsteken in mijn romp en heb last van misselijkheid en hoest heel erg veel. Weet iemand wat dit kan zijn?

Ik heb al heel wat weken last van hoestbuien. Soms zijn ze erg extreem en heb ik het gevoel dat ik stik. Ik heb ook felle pijnsteken in mijn romp. Eerst was het eigenlijk alleen in de onderbuik, maar het ging steeds hoger. Nu zit de pijn ook bij mijn ribben. En ik ben vaak misselijk de laatste tijd, vooral in de auto, terwijl ik normaal nooit last heb van misselijkheid in de auto enzo. Ook word ik soms opeens extreem warm met het gevoel dat ik ga flauwvallen. Eerst dacht ik dat het gewoon bij de groei hoorde ofzo, maar bij leeftijdsgenoten klinken deze dingen niet bekend ofzo. Weet iemand wat dit kan zijn en wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Amadea
11 jaar geleden
Ben je in die vijf maanden tussen de vorige vraag hierover en nu nóg steeds niet naar je huisarts geweest? Niet te geloven! Rook je? Sta je onder stress? Hoe gezond leef je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al eens van een dokter gehoort?
Kom op zeg, als je al weken hoest en pijn hebt dan ga je naar de huisarts.
Waarom is dat toch zo moeilijk?
Woon je in de Afrikaanse rimboe dan heb je een excuus om niet gelijk te gaan, maar hier is dat niet nodig.
Je hebt maar één lichaam en ik ga ervan uit dat je daar nog lang mee wil doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Groeien haha je niet van hoesten trouwens, je kan best een flinke longontsteking hebben. Dus hup morgen ochtend bij de huisarts zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha is ga... Swype hè en snel gaat niet samen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kind: (ik denk dat je nog een kind bent)
Heb jij geen ouders???

Antwoorden (3)

Het lijkt me het beste om even een afspraak te maken bij je huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je langer dan twee weken last hebt van hoestbuien is het tijd om naar je huisarts te gaan. Jij hebt ze al een stuk langer.
Dus..... De pijn aan je ribben komt waarschijnlijk door het hoesten.
Een bezoekje aan je huisarts is eigenlijk de enige manier om erachter te komen wat er precies aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan ook een longembolie zijn geworden in die 5 mnd. dat je niet naar de dokter bent gegaan.
Ga je niet naar de dokter. Komt de dokter naar jou, maar dan is het te laat!