kun je na een ongeval met letselschade nadat de verzekeringsmaatschappij je er geld voor heeft gegeven, nog een klacht indienen?

hallo ik heb ongeveer 5 jaar geleden een brommer ongeluk gehad waarbij ik mijn knieschijf in 5 stukken had en mijn duim uit de kom doordat het niet mijn fout was is na een half jaar een verzekeringsmaatschappij er bij gekomen en heb ik geld gekregen nu loop ik ongeveer 4 jaar met dagelijkse rugpijn klachten (chronisch)waardoor mijn werk bijna onmogelijk word waarschijnlijk is dat ook nog van dat ongeluk overgebleven. valt zo iets nog weer te verhalen op die verzekeringsmaatschappij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als het vast staat dat je door een ongeval inkomsten verliest kan je daarvoor ook op later tijdstip de veroorzaker van het ongeval voor aansprakelijk stellen.

Let wel op, er zit een verjaringstermijn aan vast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan of je destijds een vaststellingsovereenkomst hebt getekend. Hoe oud was je toen? Ben je bijgestaan door een deskundige? Is alle medische informatie opgevraagd en beoordeeld ? Zo niet dan heb je nog mogelijkheden. Soms is er sprake van dwaling en kun je erop terug komen. Ga met alle info eens langs bij een letselschadespecialist die is aangesloten bij het keurmerk letselschade ( even Googlen). Die kunnen je heel vaak bijstaan zonder kosten als de wederpartij aansprakelijkheid heeft erkend