antibioticakuur is vandaag af. De ontsteking is wel minder maar heb nog steeds keelpijn, en amandelen zijn nog steeds dik. Wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.4K

Antwoorden (4)

Even terug naar de huisarts. Hij/zij kan beoordelen of de kuur eventueel verlengd moet worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Eerst even bellen.
11 jaar geleden
Naar de huisart gaan en zeggen dat je er erg veel last van hebt. En vragen of je een doorverwijzing kan krijgen. Dan halen ze ze eruit en dan heb je er helemaal geen last meer van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Opgezette amandelen is geen reden om ze er meteen maar uit te halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel als je er vaker last van hebt en als ze niet reageren op de antibiotica... Constant antibiotica slikken is schadelijker dan ze er uit laten halen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt uiteindelijk wordt je lichaam ongevoeliger voor de stoffen. Tegen woordig worden de keelamandelen meer gepeld dan geknipt.
Ik spoel dan met Saliekruid of neem Salie zuigtabletten, of Kamillethee of venkelthee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een antibioticakuur werkt na afloop nog een aantal dagen door.
Als je er vrijdag nog last van hebt,kun je het beste even contact opnemen met je huisarts.