Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb vreselijk veel pijn aan nek/schouder en onderrug, o.a. door overbelasting en mijn nekhernia's. Volg fysio, gebr.div.warmtetechn. Suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
978

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

hier had ik ook wel eens last van, heb toen een infrarood lamp aangeschaft. het werk echt heel goed, een kwartier of twintig minuten onder zo'n lamp en de pijn is geheel verdwenen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afgezien van herstelsuggesties, zijn er ook suggesties om het verergeren te voorkomen. Namelijk: geen laptops en/of tables meer gebruiken, niet SMS'sen. Deze bezigheden zijn namelijk allemaal berucht als zijnde oorzaak voor genoemde klachten.
Een kennis van mij verving zijn desktop door een laptop. Die laptop zette hij dan op zijn bureau, zonder verhoging voor het beeldscherm. Ik vertelde hem dat ie dan wel eens last van nek en schouders kon krijgen. Dat wou ie niet geloven. Een paar maand later: hij zit weer achter een desktop... ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding