Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Pijn in onderbuik. wat is dit? *vrouw

2 á 3 centimeter links boven mijn vagina heb ik al een paar dagen een soort van pijn steken,
Weet iemand dit kan zijn?
Moet ik hiermee naar de dokter?

Groeten, Geschiedenisaapje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
12 jaar geleden
huisarts, wij hebben geen röntgenogen
MissBiggie
12 jaar geleden
Hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Ritsuka haha dat snap ik! ik ga morgen denk ik ook de huisarts bellen. @MissBiggie Ik ben 14 jaar.
MissBiggie
12 jaar geleden
Ik vrees dat je ongesteldheids perikelen hebt ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan het niet zijn,
ben 2 weken geleden ongesteld geweest, vorige week is dit gestopt. Ik dacht hier eerst ook aan maar toen bedacht ik me dat ik dit dus al kortgeleden was geweest.
Ritsuka
12 jaar geleden
je bent 14 zeg je, hoeveel jaar ben je al ongesteld?
want de eerste 2 jaar ongeveer verloopt je ongesteldheid nogal onregelmatig, dus het kan maar zo zijn dat je toch binnenkort weer ongesteld word.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ongeveer één jaar ongesteld.
Meestal is het nog wel onregelmatig bij mij, maar dan ben ik meestal te laat dan te vroeg. Maar ik zal nog wel even afwachten want het kan zomaar zijn dat jullie gelijk hebben.
In ieder geval bedankt dat jullie hierop hebben gereageerd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook last hebben van je ovulatie. Deze is 2 weken na je eerste dag. Probeer een warme kruik. als je voor elk wissewasje naar de huisarts toe moet.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook een ontsteking aan je dikke darm zijn. Dan zit het ook links onderin je buik.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het zou de ovulatie (eisprong) kunnen zijn, hoewel dat meestal maar heel even pijnlijk is.
Blijft de pijn aanhouden, bel dan de huisarts en overleg met de assistente of het iets is waar de huisarts naar moet kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Altijd naar de dokter als het met drie dagen niet weg is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding