Ik heb last aan de linker onder kant van me borst z'n betje waar mijn linker rib eindigt wat zou dit kunnen zijn?

Ik ben aardig ongerust

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

het zou ...je hart kunnen zijn, of spierpijn..
het zou ook kunnen zijn dat dit geen 112 site is..
het zou ook kunnen zijn dat als je ongerust bent even kunt bellen met de huisartsen post, want als het je hart is, kunnen we je niet helpen ,ook niet je ongerustheid wegnemen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien dat je het niet begrijpt, maar wij zijn geen artsen.
een verkeerde diagnose geven aan jou, kan je ook je leven kosten.
daarom bel een huisartsenpost en of ga er langs.
Het kan met je ribben te maken hebben.
Of met je longen.
Of met je hart,
of met je spieren.
Het kan door overbelasting komen.
Het kan body stress zijn.
Het kan uitstralingspijn zijn van iets in de onderkant van je lijf.
De body stress kan ook een vlijmende pijn in dit gebied of in de borst veroorzaken. De pijn wordt heviger bij een diepe ademhaling.

............................en zo kan ik nog wel even doorgaan.

HOE moeten wij dat nu weten?????

Denk eens na, het is echt onmogelijke om hier maar een beetje behoorlijk antwoord op te geven.

Als het heeeel erg is dan ga je naar de dokter en anders morgen.