Ik heb 2 uur geleden een klap op m'n oor gekregen. Mijn trommelvlies doet nog steeds pijn. Hoe kan ik dit verhelpen?

Ik heb 2 uur geleden een klap op m'n oor gekregen. Mijn trommelvlies doet nog steeds pijn. Hoe kan ik dit verhelpen? Ik heb al water in mijn oor gedruppelt, maar het heeft niet geholpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor zin heeft het om water in je oor te druppelen? Dat doet waarschijnlijk meer kwaad dan goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat zou ik ook denken. Je weet niet wat, en of, er iets kapot is, dus niks druppelen. Naar de Eerste Hulp, zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
he he, ik zie nu pas dat de vraag al een dag eerder gesteld is!

Antwoorden (4)

Ik zou altijd even langs de huisarts gaan. Als je gehoor beschadigd is komt dit nooit meer goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Van mij een +
Je moet natuurlijk altijd bij pijn naar de dokter gaan.

Wat soms bij pijn helpt is olie in het oor druppelen, dat verzacht.

Advies : ga naar de huisarts/ehbo !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die er een beetje olie in en dan op je goeie oor gaan liggen en een zakje ijs erop dit koelt en verzacht de pijn als je er morgen nog last van hebt kan je altijd naar de dokter gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval naar een arts, KNO. Je gehoor blijft als je trommelvlies is gescheurd, geneest namelijk als de huid. Olie kan nooit kwaad, maar wel verwarmen, koud doet het pijn. Niet heet natuurlijk, een lepeltje onder de warme kraan, afdrogen, enkele druppels olie erin, wordt dan vanzelf warm