Wat doet men met een spier (zijkant hoofd) waar erge spanning op zit ?

Ter hoogte van het kaakgewricht zit er een spier waar enorme spierspanning opzit, als ik eraan kom, dan geeft dat enorme spanning in andere spieren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Maak een afspraak met een goede MANUELE therapeut, dus niet met een normale fysiotherapeut. Deze bespreekt de medische zaken en de soort pijnen met je. Geef alles precies aan wat je voelt. Of zet dit vooraf reeds op papier. Daarna gaat hij je behandelen. Waarbij ik denk dat er een paar gewrichten een paar milimeter verplaatst worden, waardoor andere gewrichten en spier weer ruimte krijgen. Daarna is de pijn volledig weg.