Sinds ongeveer 3 weken word ik bijna elke nacht wakker met het gevoel dat ik moet overgeven maar uiteindelijk geef ik niet over. Wat heb ik?

Toegevoegd na 26 minuten:
Ik eet of drinks niets speciaals. Een paar uur geleden dronk ik gewoon fleswater en ik kreeg terug het gevoel dat ik moest overgeven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou naar de huisarts gaan, in ieder geval: beterschap!
Amadea
12 jaar geleden
Wat eet en drink je 's avonds, of gebruik je anderszins? Is er wat dat betreft ten opzichte van vorige maand iets veranderd? Zulk soort gegevens zul je moeten vermelden, anders is het maar raden wat het kan zijn....

Het beste antwoord

misschien eet je nog te laat voor t slapen gaan, en verteer je je eten niet goed...

je zou morgen eens je huisarts moeten raadplegen, want na 3 weken mag dat wel..