Blaasjes In mijn vagina, wat kan dit zijn?

De blaasjes zitten nog achter de kleine schaamlippen en heb er net 2 dagen last van. De eerste dag deed het pijn en nu jeukt het. Mijn vriend heeft er tevens ook last van, van die blaasjes.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.8K
Ritsuka
11 jaar geleden
Huisarts

Antwoorden (2)

Dit zijn ook de Symptomen van Herpes,
Heeft je vriend je oraal bevredigd wanneer hij een koortslip had? Zijn het rode blaasjes met witte puntjes?
Zou je de vraag wat duidelijker kunnen uitleggen?
ik zou nu zeggen met de informatie die je me hebt gegeven als tip, ga even langs de huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij zegt dat hij nog nooit een koortslip heeft gehad, en hor heeft hij het dan kunnen hebben? Het zijn niet echt rode bultjes maar echt van zulke blaasjes.. Geloof ik :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na mijn mening zou het een infectie of een irritatie kunnen zijn. Ga even langs de Huisarts vertel de Symptomen en je zult hoog waarschijnlijk een zalf mee krijgen die na 1 week tot 2 weken je symptomen laat verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah oke, dankjewel!
Dit lijken mij ook de symptomen van Herpes. Jullie zullen beiden naar de huisarts moeten omdat jullie ook allebei behandeld moeten worden! Voor nu zullen de symptomen wel verdwijnen,de aandoening helaas niet omdat het een virus is wat betekend dat het zich verstopt maar te pas en te onpas weer te voorschijn komt. Ook mag je nooit meer zonder condoom vrijen omdat je (ook als het niet zichtbaar is) ALTIJD besmettelijk bent!Bij de bron kun je nog meer belangrijke info vinden,er zijn trouwens nog veel meer bronnen voor het geval je deze niet duidelijk genoeg vindt!

Sterkte allebei en groetjes vlindertje