hele lichaam tintelt door griep?

vanmorgen voelde ik me niet zo goed, opgestaan met buikpijn en braakneigingen, naarmate de dag vorderde is dit erger geworden ik kon vandaag niet naar een dokter gaan...

sinds een paar uur heb ik tintelingen over mijn hele lichaam, alsof er duizenden mieren door me heen lopen zo een verdoofd gevoel.

Zou het iets te maken hebben met dat ik nog niks heb kunnen eten en mijn suikerspiegel misschien laag is?

Kunnen jullie mij helpen want ik vindt dit heel eng! en het gaat maar niet over! Ik begin echt te panikeren nu!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hoort bij die variant van de buikgriep. 2 collegas hadden de zelfde symtomen. Niet om je zorgen over te maken kijk het een paar dagen aan. Maar het is een lange buikgriep. Heeft een lange nasleep
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh echt, phew ja het is nu al iets minder maar morgenvroeg komt de dokter even langs! Ik ben toch al een beetje geruster nu! Dankjewel xx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En veel blijven drinken. Je droogt anders verschrikkelijk uit!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, drinken gaat moeilijk maar het moet ik wil niet uitdrogen!

Het beste antwoord

Het kan met jouw suikerspiegel te maken hebben maar het kan ook iets anders zijn. Mij lijkt het veel verstandiger de huisarts in te schakelen dan hier op deze site een vraag te stellen, zeker als je in paniek bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat al iets beter maar voor de zekerheid heb ik de dokter toch maar even gebeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buikgriep en dat de tintelingen kwamen door suikertekort en beginnende uitdroging.

Andere antwoorden (1)

Kun je wel wat vocht binnenhouden? Thee, bouillon of gekookt water? Het is belangrijk om vocht binnen te krijgen. Zonder eten kun je wel een tijdje, zonder vocht niet.

Heb je misschien koorts? Dat kan ook een heel vreemd gevoel geven.

Als het niet minder wordt, zou ik de huisartsenpost bellen. Je kunt vertellen wat er aan de hand is en zeggen dat je je zorgen maakt. Misschien kun je langskomen.