Draag een pyamabroek (of thermo-ondergoed) onder je normale broek. Je staat versteld van het verschil. Heb je ook geen dikke sokken nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Hansaplast warme voeten crème.
De crème is bij verschillende drogisterijen voor € 6,99 te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je schrijft al "behalve schoenen/sokken"
Toch kun je daar extreem ver mee gaan.
Verwarmde sokken bijvoorbeeld (eigenlijk voor gebruik buiten op de motor etc maar kunnen ook heel goed binnenshuis worden gebruikt als aanvulling)
http://www.warmtekleding.nl/index.php?item=gerbing-12v-elektrisch-verwarmde-sokken&action=article&aid=58&lang=NL

Of verwarmde boots:
http://snowboots.logze.nl/2011/10/20/elektrisch-verwarmde-schoenen/

Zo kun je alles verwarmd krijgen, jassen, schoenen, handschoenen etc etc.
Het is net hoeveel geld je er aan uit wilt geven en wat jouw voorkeur heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ginkgo Biloba. Dat verbetert de doorstroming van het bloed in de extremiteiten. Dus de vingers en voeten.
En het geeft nog een zetje voor je seksueel leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sokken en dan een plastic boterham zakje er omheen schoenen aan en je voeten blijven heel de dag lekker warm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijven bewegen met je voeten. Als je stil zit, kan je bv. met je tenen wiebelen, je enkels draaien, etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vloerverwarming?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sinds kort heb ik echte Uggs gekocht en het is waar wat ze zeggen: zitten hartstikke warm, zelf in hele lage temperaturen! En 's midddags lekkere warme sloffen aan doen i.p.v. schoenen aanhouden of op sokken door het huis lopen. Of 's avonds een lekker warm voetenbad nemen (ook nog eens goed voor de voeten).