Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Kan ik gewoon naar de sportschool met een keelonsteking? En wat zijn de nadelen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het lijkt me een heel slecht idee. Je lichaam is niet in optimale staat, en je hebt je longen hard nodig als je gaat sporten. Rust en goed uitzieken is wel zo verstandig.

Ja natuurlijk als je geen koorts hebt, kan dat makkelijk. Je voelt zelf wel wanneer je gas moet terug nemen. Wacht met naar buiten gaan tot je weer een beetje bent afgekoeld,een aspirientje na afloop, en dan lekker naar bed. Het beste.

Dat ligt eraan: als je je gammel voelt en koorts hebt, dan lijkt het me niet aan te bevelen. Is dat niet zo, en je hebt alleen wat pijn in je keel, dan zie ik niet in waarom je niet zou gaan. Ga dan niet voluit trainen, want je lichaam is wel bezig om die ontsteking uit de weg te ruimen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100