Het lijkt me een heel slecht idee. Je lichaam is niet in optimale staat, en je hebt je longen hard nodig als je gaat sporten. Rust en goed uitzieken is wel zo verstandig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja natuurlijk als je geen koorts hebt, kan dat makkelijk.
Je voelt zelf wel wanneer je gas moet terug nemen.
Wacht met naar buiten gaan tot je weer een beetje
bent afgekoeld,een aspirientje na afloop, en dan lekker naar bed.
Het beste.
12 jaar geleden
Dat ligt eraan: als je je gammel voelt en koorts hebt, dan lijkt het me niet aan te bevelen.
Is dat niet zo, en je hebt alleen wat pijn in je keel, dan zie ik niet in waarom je niet zou gaan.
Ga dan niet voluit trainen, want je lichaam is wel bezig om die ontsteking uit de weg te ruimen.