Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

mijn teen is dik al een maand lang, alleen als ik op mijn teen druk doet het pijn moet ik naar de dokter?

er is een maand geleden 3x een ijzeren balk op gevallen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja ga naar de dokter

Eens een RX-foto laten nemen zou in dit geval geen kwaad kunnen,spreek eens af met je dokter.

Als ik jou was ging ik wel. 3x een ijzeren balk opgevallen. En nu is die dik en doet pijn. Verstandig he' om even bij de doktor laten zien.. Beterschap

Zolang het niet erger wordt, hoef je niet naar een dokter. Het lichaam is in staat ook zonder dokter een breukje of een scheurtje te herstellen.

3x??? oei!! JAAA je moet naar de dokter. je had een maand geleden al naar de dokter moeten gaan beste vraagsteller. een dikke teen kan ontstoken zijn (ingegroeide nagel bv) zodat je met biotex badjes, trekzalf en natte kompressen aan de slag kan gaan. maar feit dat er 3x!! een balk op is gevallen veranderd de boel. een teen kan breken zonder dat je er erg in hebt (ja het doet zeer) en scheef aangroeien (ik spreek uit ervaring) van binnen kan er wat beschadigd zijn wat de pijn kan veroorzaken. dus even een afspraak maken met je huisarts, of naar de weekend arts gaan natuurlijk. (en eh... tegenwoordig hebben ze schoenen met stalen neuzen) ;-)

1 maand geleden? Dan ben je al 29 of 30 dagen te laat om naar de dokter te gaan! Daarom dragen wij veiligheidsschoenen op de werkvloer! Je teen kan inmiddels een probleem geworden zijn voor de komende maanden, omdat het waarschijnlijk gebroken is of een scheurtje in het bot!