Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Amandelen verwijderen

Ik heb vorige week dinsdag mijn amandelen laten knippen, en heb nu nog steeds heel erge pijn. Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
821

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Oooh wat een drama hè? Ik heb het precies een jaar geleden laten doen en weet precies hoe je je voelt. Ik leef met je mee! Eén hele grote troost, je hebt daarna NOOIT meer last van je keel. Beetje schrale troost nu, letterlijk en figuurlijk! ;) Heb je diclofenac zetpillen gekregen van het ziekenhuis? Na drie dagen, janken, gieren, brullen trok ik het niet meer en kreeg ik die pillen. Dat was zo fijn! Echt even een verademing af en toe.

Heel veel sterkte! Armpie..*aai*

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh en nu geef ik helemaal geen antwoord op je vraag! Je hebt er ongeveer 2 weken last van, althans, dat had ik! Dus dat je er nu nog last van hebt is heel normaal. Ik had zelfs nog na een week of 4 dat ik het litteken in mijn keel voelde trekken als ik moest gapen. No worries!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa echt een drama!!
Oke dan wacht ik het nog even af! Ja slik diclofenac maar dat is maar een schrale troost haha ach komt wel goed. Thanx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankjewel

Andere antwoorden (4)

Ja, dat is normaal. Bij kleine kinderen is het veel sneller over dan bij tieners en volwassenen, al was mijn dochter van 4 er ook wel een paar dagen flink ziek van. Gelukkig is het mooi weer, je hebt een goeie smoes om lekker veel ijsjes te eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ,vervelend genoeg wel. Hoe ouder je bent des te langer last je erna hebt. Ik zou zeggen haal flink wat waterijsjes in huis en doe rustig aan! Sterkte!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is normaal. Geen zorgen, het gaat over. Maar irritant is het!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is heel normaal! Zelf ook gehad! Paracetamol of zwaardere pijnstillers via huisarts helpen! Niet te warm
Of scherp eten! Lauw en zacht voedsel! Veel kleine slokjes drinken. Keel nat houden . Duurde bij mij een paar, bijna , 3 weken! Ik was toen nog geen 25 jaar. Maak je geen zorgen als je geen koorts hebt of bloed blijft opspuwen! Vraag wanneer deze antwoorden niet helpen aan je huisarts of kno arts advies of geruststelling!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding