ik word de laatste maanden steevast wakker ts 3.00 en 4.00hr s ' nachts. hoe komt dat ? en wat kan ik er tegen doen ? Ben wel in de memopauze...

memopauze . Iemand zegde dat het ligt omdat een bepaald orgaan niet goed meer werkt, elk orgaan zou zo zijn uur hebben en tss 3 en 4 zou dat de dikke darm moeten zijn klopt dit?

1.5K

Antwoorden (3)

Veel vrouwen hebben tijdens de overgang last van deze verschijnselen. De link in mijn bron kan je meer informatie verschaffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slaap je met je mobiel naast je bed?
Misschien dat die o 3 of 4 in de nacht een opdracht uitgevoerd de je hebt ingesteld?

Het is namelijk zo dat de hersenen beinvloed worden door mobiele straling.

Ik heb dat zelf ook wel gemerkt.
Ik hem s'nachts mijn mobiel altijd op stil staan.
Normaal slaap ik altijd aan 1 stuk door de hele nacht.
Vaak als ik dan wakker wordt kijk ik op de wekker en dan staat er bijvoorbeeld 2:00.
Als ik dan de volgende ochtend op mijn mobiel kijk staat er ook om 2:00u een gemiste oproep.
Dus het zou kunnen dat het je mobiel is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doralien
12 jaar geleden
hey , neen er is geen gsm , gewone telefoon , computer of wat dan ook in de omgeving ....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom die duimpjes omlaag?
Het is echt geen lul verhaal wat ik verzin!
Misschien bedoel je de biologische orgaanklok?Heeft met bioritme te maken. Kijk maar eens op de site over biofysische geneeskunde hier onder of vraag even persoonlijk advies op het contactadres. Soms kan acupunctuur helpen tegen het slaapprobleem dat je beschrijft. Niet alle klachten komen trouwens automatisch door de overgang of menopauze , dus houd ook altijd andere oorzaken open. Succes en ik hoop dat je snel weer goede nachten kan doorslapen, want het wakker liggen is erg vermoeiend.

http://www.abb-artsen.nl/abb_detail.php?id=18

Toegevoegd na 8 minuten:
Over de organen, tussen 1 en 3 uur is het de dunne darm en tussen 3 en 5 uur de blaas.