Mijn middelvinger is sinds 2 dagen dik en zover ik weet heb ik mijn vinger nergens tussen gehad of ergens aan gestoten. Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Je kan misschien jezelf geprikt hebben en het vergeten zijn. Misschien heb je een ontsteking aan het gewricht van je middelvinger.

Ik adviseer je zo snel mogelijk naar de dokter te gaan. Toen mijn knie ineens dik werd en pijn ging doen, heb ik gewacht met naar de dokter gaan tot ik er niet meer op kon lopen.
Je handen zijn heilig. Dus ga maandag even de dokter bellen. Tiz beter dat je gaat, dan weet je het tenminste zeker.

Je vinger hoort niet zomaar dik te worden.

Sccs