Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Komt dit vaker voor bij sporters?

Ik speel 4X in de week badminton, maar ik heb de laatste tijd vaak last van mijn boven been iets van kramp. En snachts word ik dan vaak wakker dat ik een niet uitstaanbare pijn in mij knie! Het is niet een pijn dat ik las heb bij het lopen maar gewoon en pijn die er continu is. Komt dit vaker voor en heeft dit een naam?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
637

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Misschien heb je je knie overbelast? Ga eens een weekje rusten. Als het dan niet beter gaat zou ik eens naar de dokter gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er overdag een last van en ik heb het idee dat het inverband staat met mijn boven been dat dat naar beneden zakt of zo want als ik geen last van mijn boven been heb heb ik ook geen last van mijn knie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit soms ook en de dokter zegt dat ik te weinig melk drink...
naar de huisarts gaan. Misschien dat het uit je heupen komt. Als je dan doorgaat met sporten, wordt het alleen maar erger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kramp wordt soms veroorzaakt door vochttekort. Vraag je daarom af of je wel voldoende drinkt. Als je heel veel vocht verliest moet je misschien ook eens overwegen om wat extra zout te nemen. De pijn 's nachts zou idd vanuit een beschadigde heup kunnen komen zoals iemand hier al had gezegd. Je zou het dan wellicht onder je knie kunnen voelen, een soort van uitstralingspijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding