Wat is er mis met mijn bil?

Toen ik vanmorgen opstond had ik nergens last van.. Aan het einde van de middag ging ik van school naar huis en kreeg opeens verschrikkelijke pijn steken in mijn linkerbil! Ik ben maar eens een bad gaan nemen.. Maar het lijkt steeds erger te worden nu kan ik amper lopen! Herkent dit iemand? Of weet iemand wat dit kan zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
naar de huisarts als het morgen nog zeer doet.

Antwoorden (3)

Je kan een scheven bekkenstand hebben. Of er staat iets scheef in je onderrug (last van si gewricht). Bij beide kan het uitstralen naar je linker of rechterbil. Ga naar een manueeltherapeut als je week las er van houd. Sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als een pees ontsteking. Even langs de dokter voor ontstekingsremmende middelen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan door de simpelste bewegingen al een spiertje verrekt hebben op een onverwachte plek. Na 1 of 2 dagen merk je wel dat de pijn anders en minder wordt. Als dit niet zo is en het evenveel pijn blijft doen, kan alleen de dokter je waarschijnlijk verder helpen.