last van mijn heup, wat kan de oorzaak zijn?

Ik heb sinds vanochtend erg veel last van mijn heup. Als ik loop doet het pijn, vooral nadat ik gezeten heb, lijkt het. Voor zover ik weet, heb ik er niks raars mee gedaan en ik ben pas 15, dus het kan niet van ouderdom zijn. kan iemand mij helpen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

misschien iets met je spieren.
maar als het zeer blijft doen ga dan naar een dokter.
wij zijn hier geen medici.
en zowiezo gezondheidsvragen daarvoor kan je beter naar de huisarts dan op internet thuis dokter spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit moet je gewoon even rustig
afkijken joh.
Als je het over een dag of wat, nog
last van heb, dan kan je er even naar
laten kijken.
Meestal gaat zo iets wel weer over.
Misschien heb je toch je zelf een beetje
verdraaid of zo.
Het beste hoor.
12 jaar geleden
Het is net 1 dag pijn, wacht het gewoon even af. Misschien heb je raar gelegen in je slaap, of een rare draai gemaakt en een spiertje verrekt.
Als je er over een paar dagen nog last van hebt, zou ik naar een arts gaan.
Blijf nu normaal bewegen, maar doe een beetje rustig aan.

Wat het kan zijn, kunnen wij niet zeggen, daar is een huisarts voor.
Ritsuka
12 jaar geleden
Het is waarschijnlijk gewoon onschuldig, spierpijn ofzo. Maar als het aanhoud moet je er echt mee naar de huisarts. Het kan je si gewricht zijn. Dat heb zelf gehad. Ongemerkt kun je hieraan een blessure krijgen. Bijv, door verkeerd van een stoeprandje af te stappen. Wel maandenlang last gehad en toen pas naar de huisarts. Veel pijn bij bewegen vooral na stilzitten. Oefeningen onder behandeling bij de fysio deden wonderen! Na drie keer ging het al veel beter.