Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb de laatste tijd erg veel laat van mijn schouder : wat te doen?

Ik ben door die windkracht (woensdag) van mij fiets gewaaid en met mijn schouder tegen de boom geknalt, ik heb geen blauwe plek maar doet heel veel pijn als ik het beweeg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
788

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Mischien is hij gekneusd. Probeer hem dit weekeind niet te belasten en ga maandag naar je huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eerst naar je huisarts, en wellicht daarna, afhankelijk van wat jouw huisarts constateert: foto laten maken om te zien of er niets intern beschadigd/gebroken is, of naar fysiotherapie. Zolang even je schouder ontzien. Sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ook? Krijg een min voor mijn antwoord, dus de meningen zijn verdeeld.
Ik zou vandaag arnica halen ,te koop bij elke drogist.
Smeer het weekend hier je schouder mee in.
Is een ideaal middel, helpt het niet,Maandag
even naar de dokter, beterschap.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ten eerste moet ja naar huisarts , het is mischien een probleem met je wervelkoloom bv een of meer wervels beschadigd of gebreken zijn , ten tweede gebruik nu geen cremes of middels tot Maandag door ze chemische inhoud, ten slotte op Maandag naar je huisarts met zijn verwijsbrief naar zkh voor laten rontgen maken en mischien ze gaan je naar fysiotherapie sturen, sterkte .

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik adviseer u om geen cremes of middelen te gebruiken want er is moegelijkheid om slechter te zijn door ze chemische inhoud en het kan bijwerkingen veroorzaken voor je rug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding