Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er met mijn teen?

Elke x als ik me bed uitstap dan kraakt mijn teen. Het doet niet heel zeer, maar het voelt net als je een schok bij je teen krijgt als je begint te lopen. Wat moet ik doen? Naar de dokter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
828
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik heb hetzelfde, maar dan in mijn enkels. En ook in mijn linker duim. Als ik uit bed stap en ik begin te lopen, knakken mijn enkels bij de eerste twee stappen zo luid dat een huisgenoot er wakker van zou kunnen worden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zag gisteren op TV, bij koffiemax dacht ik, dat pijn in de grote teen het begin is van jicht. En dat kan met medicijnen worden onderdrukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt nog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin!
Heel veel mensen hebben kraakgeluiden in sommige of al hun gewrichten, zeker als ze na een tijdje rust weer in beweging komen, of zich uitrekken bijvoorbeeld. Net alsof alles zich weer even moet 'zetten'. (Ik vermoed dat de naam voor kraakbeen daar vandaan komt...)
Volgens mij is er nog niemand die exact weet waardoor het komt, ik heb heel veel zogenaamde verklaringen gelezen, die allemaal weer door volgend onderzoek ontkracht worden.
Ben je onzeker of maak je je ongerust, overleg dan met je huisarts of het zinvol is er eens naar te laten kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding