Waarom heeft iemand die veel spanning heeft in de spieren na een massage nog erger pijn? Maar je iets kapot met een massage?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
50.1K

Antwoorden (3)

Wil je geloven dat dit bij mij precies het
zelfde is,als ik gemasseerd wordt dan kan ik echt
niet meer heen of weer,en niet een paar uur
nee lange tijd, en moet ik dan weer naar de
masseur beginnen wij weer van voren af aan.
Ze masseren die spieren soms zo hart, en ze zijn
al overbelast dat het na het masseren nog erger
wordt.
Wat ik er zelf aan doe? in iedergeval zo min
mogenlijk naar de masseur gaan.
Kan er echt niet tegen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als ik dit tegen een ander vertel
kijken ze mij aan of ik gek ben.
Ook de masseur snapt er niets van.
maar je zit er wel mee.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, ik zou je niet raar aankijken. Mij verbaast het wel heel erg dat je masseur er niets van snapt.
burgos
12 jaar geleden
Ja weet je ze zijn gewend dat zo.n behandeling helpt.
.Maar vreemd genoeg niet bij mij
Mijn masseur heeft me ooit uitgelegd dat het komt doordat er veel afvalstoffen vrij komen, vooral als het voor de massage erg vast zat. Maar dat is alleen de dag na de massage. De dag dáárna moet de pijn weer heel ver over zijn. Bij mij klopt dat altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Daarom snapt die masseur van
mij er niks van.
K,heb waarschijnlijk vreemde
spieren Ha Ha .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of hele vreemde afvalstoffen hahaha!
Ik heb ook deze symptom want ik krijg oedeemtherapie na de operatie van verwijderen mijn linker borst en alle lymfklieren onder mijn linker arm en de oedeemtherapeut komt een keer per week en zij masseert mijn bovenrug en ik krijg erg pijn meer dan vroeger en ik heb zelfde gevoelen als u en ik denk dat er is iets gebuerde met de spieren in mijn bovenrug door massage . Ja dat klopt .

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik ga een paar weken wachten voor mijn spierenpijn in mijn bovenrug en als het bestendigt neem ik verwijsbrief van mijn huiarts naar fyisotherapie praktijk mee