Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Soort knappend gevoel in armen, spierscheurtjes?

Tijdens het klimmen trok ik mij laatst op aan mijn arm. In mijn biceps voelde ik toen een soort knappend gevoel, maar heel lichtjes. Het lijkt alsof er hele dunne touwtjes in mijn armen knappen maar het doet geen pijn. Iemand enig idee wat dit is en of het iets is om me zorgen over te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
huisarts

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je geen pijn voelt, en je arm functioneert goed, dan hoef je je geen zorgen te maken.

Je lichaam heeft in ieder geval 2 prima waarschuwingssystemen. Als er iets niet in orde is, dan heb je pijn, of je arm functioneert niet goed. (je kunt dan bepaalde bewegingen niet of niet goed maken).

Als je geen van deze klachten hebt, is er niets aan de hand. De enige reden om je huisarts te bellen, en hem te vragen wat het is, zou kunnen zijn, dat je je er zorgen over maakt. Hij kan je uitleggen wat het (waarschijnlijk) is geweest, en je ook geruststellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is niets aan de hand, als je er later veel last van krijgt zou ik wel naar de dokter gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding