Waardoor zou het kunnen komen dat ik, als ik op een bepaald moment niet direct naar de wc ga, krampen krijg in mn darmen?

Ik bedoel dus de grote boodschap...Het is altijd in een keer, doet zo zeer dat ik me niet meer goed kan bewegen. Ik wacht nooit te lang want het komt in een keer opzetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Eet je wel voldoende vezels en drink je genoeg water?

Antwoorden (1)

dat komt natuurlijk omdat het is je darmen blijft en vooral als het veel is dan is het vrij zwaar voor de darmen en die geven een signaal af van schiet op.