hoe kan het dat ik best vaak buikpijn heb en ik word ook duizelig zin een week?

ik ben een meisje van 12 jaar! ik ben deze week al twee keer heel duizelig geweest en ik eet gewoon goed en drink goed ik heb ook al twee keer buikpijn gehad (niet op de zelfde dag dan dat ik duizelig was) mijn moeder weet ook niet hoe het komt? ik hoop echt tot iemand mijn kan helpen anders ga ik maar naar de huisarts!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien word je ongesteld?:$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar zat ik dus ook al aan te denken. Niet dat ik daar als jongen verstand van heb, maar er is een grote kans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar zit je buikpijn precies.. Boven in het midden of onderin?

Antwoorden (2)

Het zou kunnen dat je bloeddruk een beetje te laag is, of dat je een ijzertekort hebt, of dat je ongesteld moet worden, of dat je een griepje krijgt, of dat....
Het kan vanalles zijn, als het volgende week nog zo is moet je er maar mee naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet je wat je moet doen gewoon groente eten en vitamine voorbeeld visolie maar ik kan geen visolie want men maag wilt dat niet en nu over jou adem diep en en uit en daarna ga je gewoon in bed liggen je mag wel tv kijken als je er 1 hebt en denk gewoon er niet aan over dat duizeligheid en buikpijn dat is het of movicolon of ouderwets yoghurt dat is het