Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb nu 2.5 maanden last van mn maag zie uitleg?

Hi ik heb nu echt bijna 2 aan 2.5 maanden last van mn maag ik ben na mn huisarts gegaan ik moest medicijnen gaan gebruiken voor 2 weken en als het niet zou overgaan moest ik terug komen ik heb nu een afspraakje gemaakt voor dinsdag.
De vraag aan jullie is:
Wat kunnen de gevolgen zijn opnieuw een medicijn na het ziekenhuis operatie?

Alvast bedankt en de pijn is echt in mn maag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
840

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je zou last kunnen hebben van een maagzweer,dit is eenvoudig vast te stellen door middel van een gastroscopie in het ziekenhuis.
(Lees meer...)
fremar
12 jaar geleden
Ik zou vragen om een bloedonderzoek waarin ook naar de lever- en alvleesklierwaarden wordt gekeken. Zelf dacht ik een aantal jaren geleden maagklachten te hebben. Medicijnen hielpen niet en uiteindelijk bleek ik pancreatitis te hebben als gevolg van een chronisch ontstoken galblaas die weer werd veroorzaakt door galstenen. Maw: misschien dénk je dat het aan je maag ligt, maar is er iets anders aan de hand.

Toegevoegd na 51 seconden:
Maar uiteraard kan er ook nader onderzoek naar je maag nodig zijn natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan dat je teveel maagzuur produceerd dan zijn maagzuurremmers daar de juiste medicijnen voor
Uiteraard is nader onderzoek belangrijk kan dat je een ontsteking aan je maag hebt of een scheurtje middenrif zou ook kunnen
Je leefpatroon aanpassen, geen koffie scherpe kruiden alcohol zolang je last van je maag hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding