Moeilijk om zo wat te zeggen maar als je regelmatig in harde geluid vertoeft kunnen je oren spontaan beginnen te piepen, zakt meestal weer weg maar zie het als een waarschuwing dat je gehoor het niet leuk vind en dat je je gehoor kan beschadigen.

Als dat het niet is moet je aan de buurman vragen om met de blokfluitspelen te stoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn verschillende oorzaken mogelijk, waaronder o.a. gehoorschade, stress, oververmoeidheid, medicijngebruik, ontsteking aan een verstandskies en nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Bij mij treedt het vreemde piepverschijnsel ook af en toe op. En geen van de door jou genoemde oorzaken is dan van toepassing....