Heeft het nut om na een week buikgriep Yakult te gaan drinken, voor een week?

Of bevorder ik dan alleen de economie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een tijd erg veel last gehad van mijn darmen. Ik zat met buikpijn op school. Ik ben toen elke ochtend yakult gaan drinken en mijn buikpijn was een stuk minder tot over. Dus ik heb zeker baat bij yakult. Er zullen vast ook andere middelen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yakult is de grootste onzin die er maar bestaat. Maar respect voor het marketing bureau die dat in de markt gezet heeft...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bevordert de economie van Yakult en de verkopers, en je krijgt hele bakken suiker binnen die je beter uit gezondere voedingsmiddelen kunt halen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een natuurarts die ik ken vertelde me dat de bacterien in yakult voor het grootste gedeelte al zijn omgelegd door de maag, maagsappen en het hele proces voordat het komt waar het zijn moet, de darmen. De enkele bacterien die daar aankomen zullen weinig uithalen.

Het beste antwoord

gebruik geen fratsen als Yakult maar neem dagelijks wat biogarde. Biogarde is een simpel product voor herstel van een goede darmwerking, naast gezonde voeding. gewoon even een weekje min. 2 l. drinken en gezond eten. Sta versteld van hoe je opknapt!
En na dit weekje ga je ermee door natuurlijk, waarom zou je deze gewoonte inruilen voor ongezond eten?
Herstel kost altijd wat tijd, neem dat en wees lief voor jezelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, biogarde is inderdaad een product wat altijd goed is om in te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verstandig antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wilde het net zeggen :)
Plusje dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, nogmaals. Heb inmiddels Biogarde

Andere antwoorden (6)

Yakult is vooral hele goede marketing. En heel duur voor wat je krijgt.
Je kan echt ook gewoon yoghurt eten. En gewoon licht en gevarieerd. Je buik hersteld vanzelf. In Yakult zit maar een soort bacterie terwijl je er een heleboel verschillende nodig hebt. En anders even naar de dokter. Beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje!
Yakult geeft het zelf aan:

"Luister naar uw darmen."

Pas bij een luide winderigheid heeft yakult effect.

In jou geval vermoed ik enkel dat het de economie ligt zal stimuleren als je het gaat gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dan doe ik toch nog iets nuttigs....
Heb je last van je darmen, bvb een buikgriepvirus, dan kan het helpen om gedurende een bepaalde periode Yakult te gebruiken. Probiotica kunnen dan helpen om je darmen weer beter te laten functioneren. Wanneer je darmklachten voorbij zijn, kun je weer stoppen met het gebruik van Yakult.

Voor mensen die geen last hebben van hun darmen voegt het gebruik van deze, relatief dure, yoghurtdrankjes niets toe en is het weggegooid geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee dankje. Heb ik het niet voor niets gekocht...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan, platje :) en beterschap!
Je spijsvertering is erop ingericht om alle bacteriën die je binnenkrijgt te doden (o.a. met maagzuur) dus inclusief die in Yakult. Je bevordert alleen dus de economie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van mij een plus. Ik had het net ook in een reactie gezet maar dit is dus precies wat een natuurarts tegen mij zei...
yakult is de grootste onzin. vaak genoeg bewezen. gewoon goed en gezond eten daar kan geen zogenaamd goed voor de darmen/weerstand drankje tegenop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewone yoghurt bevat wel melkzuurbacteriën maar die kunnen meestal het maagzuur niet overleven. Van de melkzuurbacteriën die in Yakult zitten, is wetenschappelijk aangetoond (o.a. door TNO) dat ze wel het maagzuur kunnen overleven en actief in de darmen aankomen.