Ik heb elke keer last onder mijn lip, wat kan dit zijn?

Elkekeer komt dit voor in de winter (koude lucht) misschien kun je het niet heel erg goed zien op de foto, maar er zit een soort rooie rand om mijn onderlip

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Mogelijk heb je last van exceem. Ik herken de rooie rand. Door de droge lucht wordt de huid schraler. Het is belangrijk dat je het insmeert met bv nivea oid Welk zalfje maakt niet uit wel de frequentie. Dus je moet minstens 2x per dag smeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het ziet er een beetje schraal uit idd. Een lippenbalsem kan helpen maar omdat het ook een beetje op de huid zit is het "wonderpotje 9,95" van het merk oriflame denk ik beter. Google het maar eens. Bevochtig je je lippen misschien? Dat droogt dan en dat maakt het schraal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is idd schraal, ik heb al diverse keer vasenline enz. gesmeert maar het blijft komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij helpt het wonderpotje echt goed. Beter als labello ofzo daar worden ze nog droger van.. Bij mij.. Let er maar eens op of je over je lippen likt om het vochtig te maken nu het schraal is. Dat doe ik wel vaak onbewust, en dat maakt het nog schraler..
Het is het meest logische dat het door de kou komt en dat het plekje onder uw lip gewoon gevoelig is. U kunt er het beste een beetje vaseline of iets wat vet is er op smeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn schrale lippen. Je lippen zijn meedtal iets vochtig of je maakt ze vochtig door de wind droogt de huid snel op en dit irriteerd de huid, die rond je lippen erg gevoelig is. Smeer voor je gaat slapen een laag vaseline erop, en gebruik overdag Labello of iets dergelijks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer de echinacin stick eens, deze hersteld enorm goed