Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

hoe kan het dat ik rood zag?

gisteren lag ik in bed en ik voelde me best ziek. Ik had niks echt raars gedaan. ( in de avond wel 2 bier op en sochtens had ik voor de grap 4 energy shots genomen maar ik denk niet dat dat met elkaar te maken heeft ) Ik had kotsneigingen en op een gegeven moment deed ik me ogen open en zag ik alles in het rood/paars achtig. hoe kan dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

een cafeïne vergiftiging

Als je ziek bent kun je wel eens last krijgen van waanbeelden. Dit is er een.

Je weet zelf dat 4 shots ongelofelijk veel is hè? Ik denk dat het wel met elkaar te maken heeft. Je kan inderdaad was beelden krijgen maar als je echt zeker wil zijn van je zaak zou ik toch even de dokter bellen

Wees blij dat het een milde vorm van vergiftiging was. Je lichaam heeft allerlei mechanismen om vreemde stoffen te weren en af te voeren. Dit is een waarschuwing van je eigen lijf. Ga er niet mee experimenteren!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100