Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan het dat ik rood zag?

gisteren lag ik in bed en ik voelde me best ziek. Ik had niks echt raars gedaan. ( in de avond wel 2 bier op en sochtens had ik voor de grap 4 energy shots genomen maar ik denk niet dat dat met elkaar te maken heeft ) Ik had kotsneigingen en op een gegeven moment deed ik me ogen open en zag ik alles in het rood/paars achtig. hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
578

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

een cafeïne vergiftiging
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Con, je bent bijzonder slecht bezig. Het heeft alles met elkaar te maken. Door een overmaat caffeïne wordt je o.a. misselijk, maar vooral heeft het een invloed op je sympathisch zenuwstelsel en je bloedvaten. Een deel van je kleurenzicht is wellicht even uitgevallen hierdoor. Slecht bezig! Beetje beter voor jezelf zorgen en beterschap met je "griepje" dat ook nog speelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
danku danku , ik ben niet meer van plan het te gaan doen ;)

Andere antwoorden (3)

Als je ziek bent kun je wel eens last krijgen van waanbeelden. Dit is er een.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ van mij ik heb er heerlijk om gelachen,dank je
Je weet zelf dat 4 shots ongelofelijk veel is hè?
Ik denk dat het wel met elkaar te maken heeft.
Je kan inderdaad was beelden krijgen maar als je echt zeker wil zijn van je zaak zou ik toch even de dokter bellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wees blij dat het een milde vorm van vergiftiging was. Je lichaam heeft allerlei mechanismen om vreemde stoffen te weren en af te voeren. Dit is een waarschuwing van je eigen lijf. Ga er niet mee experimenteren!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding