Kan een vochtbult in je elleboogholte gaan verschuiven of vermenigvuldigen?

Ik heb nu al een paar jaar een vochtbult(je) in mijn linker elleboogholte zitten. Ik ben hiermee al naar de chirurg geweest maar die vertelde toen dat ze er niet veel aan konden doen omdat het zo terug zou komen. Af en toe doet het me vooral na wat inspanning even flink pijn maar over het algemeen is er wel mee te leven.

Maar nu heb ik dus de laatste maanden het idee dat het ook verder bovenin mijn arm steeds meer pijn begint te doen en lijkt het alsof ik daar ook een bobbel heb, maar dat kan ook tussen de oren zitten (als je maar lang genoeg drukt :-/ )

De vochtbult in de elleboogholte kan ik niet altijd even goed voelen, dus ik weet ook niet of dit met hetzelfde vochtbultje te maken heeft. Kan zo'n bultje gaan verschuiven of vermenigvuldigen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Vermenigvuldigen zou je niet zo snel denken of het moet echt een waterpokje zijn,maar verplaatsen kan wel.Vocht zakt meestal naar het laagste punt dus als je je arm niet hoog houd en je hebt flink vocht in je arm kan het vocht naar je hand zakken.
Waarschijlijk heb je een waterwratje,die zijn ook besmettelijk en kunnen zich wel vermenigvuldigen. Het is een virusinfectie die uiteindelijk (kan lang duren) vanzelf over gaat. En alleen als het op een erg vervelende plaats zit word deze we; een operatief verwijdert.