ik heb hele erge pijn mij mijn (eierstokken?)

ik weet niet wat het is, ik dacht eierstokken of blindedarm...

sinds gisterochtend ik heb er echt heel veel last van, ik ben misselijk, heb buikpijn en heb pijn op 1 bepaalde plek, het zit waar het plaatje het aangeeft bij het rode doet het het meest pijn en oranje minder geel nog minder
weet iemand wat het is??

Toegevoegd na 18 minuten:
het doet trouwens ook echt heel erg zeer als ik druk en beweeg

Toegevoegd na 47 minuten:
vanochtend toen ik aan het otbijten was wer alles opeens zwart, mijn hoofd deed heel zeer en ik zal alleen zwart met witte puntjes (mijn ogen waren open btw)
kan dit er mee te maken hebben??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

eierstokken zitten een heel stuk lager in ieder geval.

een blinde darm zit aan 1 kant.

misschien zijn het wel je nieren, maar het kan zoveel zijn. (pijn kan ook uitstralen)

bij zulke heftige klachten niet afwachten maar je huisarts bezoeken.gezond is het niet, en buiten dat ook nog eens gevaarlijk als je zomaar zwart ziet (in het verkeer bv)

niet afwachten dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke :P

Andere antwoorden (5)

Blindedarm misschien... Snel naar de dokter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk aan de dikke darm. Even geen zware voeding tot je nemen voor een dag of twee. Melkproducten thee en geroosterd brood.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moet je ongesteld worden of heb je nu je eisprong?
Als je niet aan de pil bent (oid) en het is circa 2 weken geleden dat je ongesteld bent geweest, kan het je eisprong zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is anders, het is al 1 hele dag non stop en ik kan amper zitten of liggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat had ik ook toen ik mijn eisprong had ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh maar ik heb het anders nooit :O
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het je eisprong is, zou het morgenochtend echt wel over moeten zijn. Zo niet: dan morgen naar de dokter! Nu lekker naar bed met een paracetamolletje en een warme kruik. En drink een kopje warme thee, dat voelt ook goed aan als je buik pijn doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan, ik heb het ook pas de afgelopen 2 of 3 maanden. Maar alsnog even naar de dokter als het morgen nog niet over is.
ga naar je huisarts, buikpijn kan van alles zijn, loop er niet mee door, wij kunnen alleen raden naar wat het kan zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is echt een hele lastige klacht om hier neer te leggen,met buikpijn moet je erg voorzichtig zijn.Blijven je klachten aanhouden is het zeker verstandig om je Huisarts te laten kontroleren. Het kan zijn dat het onschuldig is,dat je bijv last hebt van je eisprong f menstruatie.Maar het kan ook even zo goed een blindedarmontsteking zijn,dat is hier niet te kontroleren.