Ik heb denk ik een gekneusde pols weet iemand wat ik moet doen?

Ik was lekker in het park aan het rennen toen klom ik op zo'n net en viel naar voren ik wilde mezelf beschermen met mijn armen maar dat net kwam superhard tegen dat net aan en nog eens met heel mijn gewicht
(op 1 pols) ik zat op de grond me bril helemaal onder het zand en mijn pols die ik niet kon bewegen daarna kon ik dat wel maar deed het alleen superveel pijn ( het bewegen deed pijn)

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
4 jaar geleden
Daar zijn huisartsen voor, bel ze direct
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik adviseer u uw pols te fixeren. De huisarts en de ziekenhuizen hebben het te druk met het coronavirus, dus ik zal gewoon uw pols in wikkelen met druk verband en tape. Dit werkte bij mij ook.

Antwoorden (2)

Ikzelf zou eerst naar de arts gaan/ bellen hij kan verder zegen wat je moet doen en probeer ook te koelen af en toe en je pols laten rusten
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik adviseer u uw pols te fixeren. De huisarts en de ziekenhuizen hebben het te druk met het coronavirus, dus ik zal gewoon uw pols in wikkelen met druk verband en tape. Dit werkte bij mij ook.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Abcde
4 jaar geleden
De huisartsen hebben hier tijd voor, ze zitten zelfs te wachten op patiënten.
SentWierda
4 jaar geleden
Abcde heeft gelijk. De meeste huisartsen hebben op dit moment genoeg tijd. En ook de meeste ziekenhuizen hebben genoeg tijd als het niet om corona gaat.
Gezien de klachten is de kans groot dat het een polsbreuk is: de huisarts constateert dit of verwijst bij twijfel door naar spoedeisende hulp.