Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat was er met mijn voet?

Vandaag zat ik op mijn kniën op de grond en dan heel lang, toen ik op ging staan had ik geen gevoel meer in mijn rechtervoet, ik probeerde te lopen maar mijn rechtervoet kon ik niet recht plaatsen maar ik kwam zeg maar met de bovenkant van mijn voet op de grond de heletijd, ik ging zitten en na een tijdje was het over, wat was dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
667

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

klinkt alsof je voet toen aan het "slapen" was. Zo noem je dat als je geen gevoel meer in benen of voeten hebt na lange tijd dezelfde houding. Als je weer gewoon gaat staan of lopen dan herstelt zich dat weer, maar vaak gaat het dan eerst wel heel erg prikkelen.

Een slapende voet, of slapend been wordt veroorzaakt doordat een zenuw een tijdje beklemd heeft gezeten en niet doordat de bloeddoorstroming is afgesloten zoals je nog weleens hoort.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door dat je lang in een wat ongemakkelijke houding hebt gezeten hebben verschillende spieren even wat afgekneld gezeten.Vaak als je een strakke sok aan hebt gehad en doet die uit ervaar je op dat randje ook een soort gelijk gevoel.Het is op zich onschuldig en hersteld zoals jij al ervaarde vanzelf.Je moet alleen niet dagen in een verkeerde houding zitten of iets af knellen,dan kan het wel fout aflopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding