Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

langdurige verkoudheid hoe kom je er vanaf?

bij mij zit al een hele tijd mijn linker neusgat dicht als ik hem probeer te snuiten komt er niks uit en zie ik wazig door mijn linker oog heel vaag. hoe kom ik van deze verkoudheid af?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb geen hoofdpijn het voelt gewoon net of er iets boven in mijn neus vast zit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
895

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Gewoon water snuiven uit de kraan, gaat je neus open en koop vitamine C pillen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt heel raar maar badgel in je neus stoppen en 10 sec laten zitten en dan uitspoelen en dan is het bij mij over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een stoomkabine of sauna wil ook wel eens helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het neusgat dicht blijft zitten, kan je eens aan je huisarts vragen naar je neustussenschot te kijken. Mogelijk dat deze scheef staat.

Dat was bij mij ook het geval. (ik had er wel al een paar jaar bijholteontsteking door)
Ben toen doorverwezen naar de KNO-arts en die heeft het toen rechtgezet d.m.v. operatie.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
ga Cinuforce van Vogel slikken dat maakt de holten in je hoofd goed schoon, combineer dat de eerste dagen met de Cinuforce neusspray.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sinusitis oftewel kaakholte of voorhoofdholte ontstekingen kunnen maanden aanhouden en chronisch zelf jaren en jaren (ervaring).
Je kunt er hoofdpijn bij hebben , maar het hoeft niet.

Zoek eens op Google naar Rhino Horn , dan kan wellicht helpen met je problemen.
Daarnaast gezonde voeding , veel vitamines (met name C).

Stomen kan verlichting geven , maar het lost niets op.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat jij omschrijft klinkt als een virale klacht daar zijn geen medicijnen voor. Je kunt alleen de symptomen bestrijden. Stomen , neusspray (niet langer dan een paar dagen) en evt paracetamol. Bij aanhoudende klachten is het altijd goed om met je huisarts te overleggen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding