Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik uit bad kom zit ik de eerste paar uur niet lekker in mijn vel, hoe kan dit? en Wat kan ik er tegen doen?

Nogal raar omdat het voor vele mensen juist fijn is om in bad te gaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
663

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Hangt je waterverwarmer in de badkamer, laat hem dan dringend nakijken!

Een slecht werkende waterverwarmer kan zorgen voor een CO-vergiftiging. Het kan zijn dat je je daardoor niet lekker voelt na het nemen van een bad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je voldoende verluchting in je badkamer? Is het water niet te heet? Kan je ook misselijk van worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad voor de meeste vrouwen is een lekker (lang) bad een 'traktatie'.
Zelf ben ik iemand die lekker de 'dag van zich afspoelt' in de douche. Misschien geldt dit voor jou ook.
Ga eens experimenteren met verschillend badproducten. En de hoeveelheid tijd dat je in bad door brengt. Wellicht is een keer per maand uitgebreid in bad ook een soort oplossing. Je snapt dat ik hiermee bedoel dat je de andere dagen gewoon lekker onder de douche gaat staan :-)
Probeer verschillende dingen uit. Er zit vast een 'verwennerij' voor jou ook tussen.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou kunnen dat je te warm of juist te koel baddert.
Als je alle dingen die hier opgenoemd zijn kunt uitsluiten en het is nog steeds zo, dan zou ik me erbij neerleggen en overstappen op douchen. In bad gaan is niet verplicht ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding