Kan "Rugband: Magnetic Thera P van Homedics" alleen via USA bestellen. Wie kent een Nedl. adres, waar ik kan bestellen? Band helpt mij al jaren super!

Ben rugpatient. Heb deze magnetenband (Magnetic Thera P van Homedics) heel lang geleden ooit gekocht, weet niet eens meer waar.
Gebruik hem altijd bij intensieve beweging (sport, in de tuin werken, wandelen) of wanneer ik extreme rugpijn heb.
De rugband die ik heb, is helemaal "op".
Werkt echter ongelooflijk goed (versteviging, minder last) en kan 'm dus eigenlijk niet missen.
Wil graag een nieuwe bestellen, maar wel in Nederland. Wie kan mij helpen aan het juiste adres hiervoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wat je ook kan doen is deze laten bestellen door Nederlanders in de VS, en dat ze je die doorsturen.
Er is een familie die daar een soort van bedrijfje van heeft gemaakt.
Ik kan even niet op de naam komen, iets met Orange.
Ik zoek zo even. Als je het niet kan vinden, reageer hierop, dan zie ik het.