Ik ben de laatste tijd ontzettend vaak ziek en oververmoeid, word er gek van. Weet iemand een goede site voor gratis advies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom stel je je vraag 2 keer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben de laatste tijd ook erg moe, en veel meer last van ziek zijn.
ik ben zelf naar de huisarts geweest,
maar je kunt gewoon het beste veel rust nemen en een lange bad/douche nemen.
thee drinken, rustig aan doen.
Misschien voor fit te worden kun je sporten,wandelen?
dat had ik vorig jaar ook gedaan toen ik ook al moe was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mag ik vragen hoe vaak je ziek bent? en wat je onder moe verstaat stefanie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ook veel last van de laatste tijden, ik heb afgelopen woensdag bloek geprikt, 4 flesjes, ik bel mijn huisarts a.s. dinsdag om te zien of iets aan de hand is.... vraag maar je huisarts een briefje om bloed te laten prikken, succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier heb je gratis advies.
Ik zou rust nemen ongeveer twee weken. Gewoon niets doen, als je toch iets wil doen, zorg dat t biks met wek te mkn heeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je er ook keelpijn?
Het kunnen je amandelen zijn.. Als deze perminent ontstoken zijn dan ben je constant ziek en vermoeid... ( je hoeft het trouwens niet te zien hoor dat ze ontstoken zijn..
Dus hup naar de huisarts en overleg het met hem...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien slaap je te weinig? Door te weinig slaap kun je sneller ziek worden.

Antwoorden (5)

telefoonboek.nl daar staat het telefoonnummer van je huisarts in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan online een gratis advies krijgen. Maar ik weet nu al dat je ze doorverwijzen naar de huisarts. Met deze klachten moet je bloedprikken voor onderzoek. Dat kan nog niet via internet.

Toegevoegd na 2 minuten:
je ze= ze je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo is het. Uit de bloedtest kan van alles blijken: tekorten aan bepaalde stoffen: insulinetekort, etc. Een eenvoudig beetje bloedafnemen kan al veel duidelijk maken. Als je nog in de groei bent, is het altijd goed om ijzerhoudende voedingsmiddelen te eten. Lekker biefstukje, spinazie, andijvie......
Ik zou inderdaad maar gewoon naar de huisarts gaan. Dat is volgens mij ook de enige manier om zekerheid te krijgen dat je oververmoeid bent, dus misschien ben je daar al geweest.
Of kijk niet op internet, maar doe het op de ouderwetse manier: voorlopig op tijd naar bed, gezond eten, veel water drinken.. En het moderne hulpmiddel, de vitaminepil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier een site om wat te bekijken,maar ik zou als ik u was gewoon maar een afspraak maken met de huisarts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn diverse sites voor advies, zie hieronder.

Ik zou zo snel mogelijk naar de huisarts gaan voor om te beginnen een bloedonderzoek te laten doen.

Rust zoveel mogelijk, ga lekker in de zon zitten - de komende dagen komt die er weer aan.

Ga op tijd naar bed, eet gezond, veel groente en fruit, vooral kiwi's, ga lekker in de natuur wat wandelen en fietsen.