Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben de laatste tijd ontzettend vaak ziek en oververmoeid, word er gek van. Weet iemand een goede site voor gratis advies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
874
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom stel je je vraag 2 keer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben de laatste tijd ook erg moe, en veel meer last van ziek zijn.
ik ben zelf naar de huisarts geweest,
maar je kunt gewoon het beste veel rust nemen en een lange bad/douche nemen.
thee drinken, rustig aan doen.
Misschien voor fit te worden kun je sporten,wandelen?
dat had ik vorig jaar ook gedaan toen ik ook al moe was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mag ik vragen hoe vaak je ziek bent? en wat je onder moe verstaat stefanie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ook veel last van de laatste tijden, ik heb afgelopen woensdag bloek geprikt, 4 flesjes, ik bel mijn huisarts a.s. dinsdag om te zien of iets aan de hand is.... vraag maar je huisarts een briefje om bloed te laten prikken, succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier heb je gratis advies.
Ik zou rust nemen ongeveer twee weken. Gewoon niets doen, als je toch iets wil doen, zorg dat t biks met wek te mkn heeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je er ook keelpijn?
Het kunnen je amandelen zijn.. Als deze perminent ontstoken zijn dan ben je constant ziek en vermoeid... ( je hoeft het trouwens niet te zien hoor dat ze ontstoken zijn..
Dus hup naar de huisarts en overleg het met hem...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien slaap je te weinig? Door te weinig slaap kun je sneller ziek worden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

telefoonboek.nl daar staat het telefoonnummer van je huisarts in
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden