Rare geluid in oor bij harde geluiden een irritante rare kraak?

Ik heb dit al 1 jaar ongeveer, ik heb GEEN hoorproblemen ik heb al een hoorstest gedaan en was goed. aan mijn linker oor daar zit het probleem. Hij doet niet pijn heb er verder geen problemen mee. Alleen bij hoge geluiden of als er veel mensen praten hard praten, dan hoor ik kggg kgg krt een aparte geluid net als er water in je oor zit. Ik maak hem goed schoon. maar geen veranderingen ik hoor Geen piep nog nooit gehoord wat kan dit zijn? en wat btw ook vervelend is als ik headphones in doe dan kan ik hem niet hard zetten want dan heb ik dat weer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (1)

Ga bij je huisarts langs en vraag eventueel een verwijzing naar een oorarts.
Je headphones hard zetten is wel de manier om op termijn toch gehoorschade op te lopen, dus pas daar een beetje mee op...