Ik heb onderbuik pijn,zie slecht,duizelig,viel flauw,moe,pijn borsten overgeven,vaak plassen weet iemand wat dit is?

Ik ben echt heel moe terwijl ik op een dag niet veel doe en ik moet minstens 1 tot 2keer per dag overgeven

Ik ben een vrouw!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Amadea
10 jaar geleden
De enige die jou dat kan vertellen is je huisarts. En ik raad je aan om daar zo spoedig mogelijk naartoe te gaan, want ik vind deze combinatie van symptomen onrustbarend. Vooral als '96 staat voor jouw geboortejaar, en je 16 of 17 jaar bent.
bamibal
10 jaar geleden
Klinkt als zwanger...
Ritsuka
10 jaar geleden
Wat zei de huisarts?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit soort dingen moet je echt niet op internet vragen, maar aan je huisarts. Heb je al een afspraak gemaakt ondertussen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helpt het als je wat voeding verwerkt waar suiker in zit? Hoe oud ben je? Bronnen:
- http://www.suikerziektediabetes.nl/symptomen-diabetessuikerziekte/

Antwoorden (2)

Veel kenmerken van een beginnende zwangerschap. Haal een test, tegenwoordig hoef je daarvoor niet meer naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Nee hoor, ze heeft - voordat mijn antwoord als reactie verplaatst werd - verteld dat 96 haar favoriete getal is en haar leeftijd 26 jaar is.
Ga toch gewoon naar de dokter! Deze symptomen zijn er ernstig genoeg voor!

Als ik lees wat je schrijft moet ik in de eerste plaats denken aan een tekort aan suiker. Misschien heb je diabetes.