Hoofpijn na klap met openstaand raam vorige week. Is dit normaal ?

Ik heb vorige week keihard mijn hoofd gestoten tegen een openstaand raam. ( waarschijnleijk ook tegen hoek) Had ook een hoofdwond die erg bloede.
er is iemand blijven slapen voor weken om 2 uur. Ik ben niet buiten bewustzijn geweest, niet misselijk en wist alles nog. Ben bij dokter geweest wond is goed dicht. Maar heb geen hersenschudding maar nog wel steeds moeheid in mijn hoofd en koppijn is dit normaal. Want de hele dag stil zitten is moelijk. Probeer al minder te computeren tv te kijken etc.
gr sunny

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Het zou kunnen dat je toch een lichte hersenschudding hebt. Je schrijft dat je geen hersenschudding hebt, maar heeft de dokter je daar echt op onderzocht? Na een week nog steeds hoofdpijn en moe in je hoofd is toch niet normaal. Ga maar eens terug langs de huisarts.

Toegevoegd na 2 minuten:
En rust voorlopig best zoveel mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer veel water te drinken, goed slapen, asperienes, en anders moet je even naar de doktor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vorige week... het kan zijn dat je last hebt van een lichte hersenschudding. maar ik zou toch even langs de dokter gaan voor de zekerheid. want het duurt wel erg lang, moet ik zeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt toch als een hersenschudding, daar hoef je niet per se voor buiten westen te zijn geweest. Daar kan de dokter nu niets meer aan veranderen (eerder ook niet).
Verstandigste om te doen: beetje kalm aan doen, niet teveel inspannen, inderdaad computer/tv en dergelijke doseren (lezen ook), zodra je echt moe wordt of meer hoofdpijn krijgt, een tijdje gaan liggen.
De hoofdpijn moet langzamerhand zakken, je kunt eventueel paracetamol nemen maar die moet je niet nog dagen nodig hebben.
Als je al eerder een hersenschudding hebt gehad, kan zo'n klap extra hard aankomen, zeker als je een eerdere keer te snel weer aan de slag bent gegaan.
Maar ook bij een kleine hersenschudding kun je best nog na een week klachten hebben.
kalm aan, en sterkte!