Te lang douchen is niet goed voor je, misschien heeft je rug een daar gek op gereageerd/op laai gekregen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien sta je verkeerd in de douche, of maak je een lastige beweging om bijvoorbeeld je rug te wassen, of sta je voorovergebogen om je tenen te poetsen of af te drogen, noem maar op.
Let bij de volgende keer douchen eens op hoe je staat en beweegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een bulging hebt, simpel uitgelegd je tussenwervel (discus)die gezwollen is, kan de warmte deze nog meer doen zwellen waardoor er meer druk ontstaat en waardoor je dan pijn kan hebben