heb geblokkeerd s i gewricht, verkrampte bilspier (piriformis syndroom) en daardoor zenuw knel. Pijn bij liggen en lopen. Herkenbaar?

Fysio kraakt, andere acupunctuur en huisarts schrijft diazepam voor(waardoor ik de hele dag in coma lig) en tramadol (helpt geen zier). Stelt ook voor injectie met lange naald in de bilspier (gluteus medius) om te verdoven 3 of 4 keer. Zie ik niet zitten. Wie weet iets dat echt helpt? Wordt er knap hopeloos van. Duurt al weken!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al manuele therapie geprobeerd? Dat is nog net een andere aanpak dan fysio of chiropraxie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
manuele therapie, osteopathie, acupunctuur..noem maar op....

Het beste antwoord

Ik heb soortgelijke klachten en ga wekelijks naar de Fysio waar ik een massage krijg van het bindweefsel en zij bep. acupressuur punten behandelt met massage.Veder krijg ik van haar stabiliteitsoefeningen voor thuis en het advies om (op geleide van de pijn) zoveel mogelijk in beweging te blijven.Letten op een goede houding en bij zitten een opgerolde handdoek tegen het SI gewricht wat dient als ondersteuning,verder zeer regelmatig van houding veranderen.
Ik moet zeggen dat ik er wel baat bij heb,maa als ik me er niet aan houd of eens te veel heb gedaan krijg ik weer toenemend last.Verder is mij wel verteld dat het toch wel enige tijd in beslag gaat nemen.
Let wel op bij pijnstillers dat je op momenten dat je geen pijn heb je niet te veel gaat doen.
Beterschap!!