ik heb fibrose (bindweefsel) bij de aanhechting van de achillespees waar ik veel last van heb wat kan je hier aan doen zodat je wat minder pijn heb.

Ik heb vorig jaar eerst een spuit in de voet gehad tegen de pijn, maar die hielp maar 3 weken.Daarna hebben ze me 4 weken in het gips gezeten, dat heeft goed geholpen, 1 jaar lang.
Nu had ik de pijn weer terug dus weer 4 weken in het gips gezeten maar nu heeft het eigenlijk niet geholpen.
Ik heb al hele zachte steunzolen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee en heeft die iets gevonden om de pijn in de hiel te verminderen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

Goh wat vervelend! Ik weet niet wat u al geprobeerd heeft of wat artsen aangeraden hebben, maar ik heb goeie ervaringen met Biofreeze. Het is een pijnverlichtende gel die je bij spier en gewrichtspijn opsmeert.

Er staat op vermeld dat het een tijdelijke verlichting geeft bij aandoeningen van niet ernstige aard. Of dit dus bij u voldoende is kan ik niet zeggen, maar voor een 10tje denk ik wel t proberen waard.