bij huisarts geweest heb eczeem aan binnekant bovenbenen alleen maar droog bij mn lies en kleine bultjes te zien. is dit normaal bij eczeem?

Toegevoegd na 18 minuten:
eerst wou mn leidinggevende me tot maandag ziekmelden maar ik mag nu een rok dragen (werk in een ziekenhuis waar broeken verplicht zijn) was vandaag wel ziekgemeld maar ga morgen dus werken. maar sta ik dan niet goed voor lul met die rok,iedereen draagt een broek...
ps; ik ben wel onzeker wat werk betreft (nare ervaringen in verleden.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja, dat is het. Je hebt verschillende soorten exceem, bultjes (soms mèt vocht, soms zonder), droge huid, kloofjes, en natuurlijk de jeuk.
Helaas spreek ik uit ervaring.
Maarja, een goed zalfje erop smeren en dan gaat het hopelijk snel weg!
En trouwens, als het niet normaal was dan had de huisarts het wel gezegd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb het zo nu en dan op mijn voet. Hier gebruik ik "miconazolnitraat en hydrocortison"voor. (zo staat het op de tube.) Ik heb hiervoor wel een recept van de huisarts gekregen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
draag een boxer van gladde stof of een panty onder je broek, dan schuurt het niet