Wat zou dit kunnen zijn ik heb een klein bultje/pukkeltje/wratje op mijn rug wat geregeld erg jeukt ?

Geregeld jeukt het zo erg dat ik er gewoon gek van wordt en ik ben ook bang dat ik het stuk krab.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik heb dit zelf ook een paar jaar geleden gehad. Ik ben er meteen mee naar de dokter gegaan. Toen heb ik het weg moeten laten snijden. Schrik niet, het is niet pijnlijk, maar wel noodzakelijk, als het een ernstig bultje is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het kan een moedervlek zijn, die zijn soms ook als een bultje.
Ga hiermee naar de huisarts, een jeukende moedervlek is iets waar naar gekeken moet worden.
12 jaar geleden
Misschien komt het ook wel van de eikenprocessierups. Geen idee wat je er mee moet doen. Bel maar even de huisarts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meteen naar de huisarts. Het kan iets onschuldig zijn maar ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijk een oudersdomswrat, mijn vader had exact hetzelfde. Het moest wel onderzocht worden, dus het is niet persé onschuldig. Ga er mee naar de dokter.