Wat kun je doen als er een vetbult bevindt op je boven arm?

De vetbult is bepaald door een arts dat het om een vetbult gaat. Het is een goedaardige bult. Deze bult zit op de bovenzijde van de arm en is 10 bij 5 cm groot bij de elleboog.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Een vetbult van deze grote kan ik me voorstellen dat het je stoort, al is het cosmetisch, deze kun je laten weghalen.
Wanneer ze niet zo groot zijn kan het bij de huisarts in de praktijk, maar met een vetbult van deze omvang zul je waarschijnlijk een doorverwijzing krijgen van je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord geeft precies de juiste volgorde aan die ik onder nomen hebt en bedankt.

Andere antwoorden (3)

Een vetbult kan je laten verwijderen als je er hinder of pijn van hebt. Mijn man heeft dat laten doen. Hij moest er wel voor naar het ziekenhuis.
Praat er over met je huisarts. Hij zal je doorverwijzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft er niets aan te doen, het kan geen kwaad, heb je er last van of vind je het storend dan kan je langs je huisarts gaan.

Ik heb er een boven op mijn voet, wat erg lastig was met schoenen, de huisarts heeft er een injectie in gegeven, dit heeft iets geholpen hij is nu kleiner en ik heb er geen last meer van, maar weg is ie niet. Dat zou wel kunnen maar dan wordt het in het ziekenhuis verwijdert, mij stoort het niet zo, dat ik dat wil laten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak moet een dergelijke bult operatief verwijdert worden. Het is verstandig om een afspraak te maken met je Huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit hoeft eigenlijk nooit.